A cíti to takmer každý - podnikatelia, manažéri, predajcovia a aj bežní zamestnanci.
Jednoducho ekonomika ťahá, tak sa skoro všetci vezú na vlne.
Ale je tu jeden pohľad na celú vec.
Viete aké nárasty majú firmy vo vašom odvetví?
Porovnajte to s tými vašimi.
Ide o to, či ste lepší alebo horší.
V tom prvom prípade je to super, máte vyššie nárasty obratu a zisku ako biznis, v ktorom robíte.
A viete prečo sa vám darí?
Ak nie, tak máte skutočne problém.
Ak vám to ide horšie ako vašej konkurencii, tak to je vážne na zamyslenie.
Alebo sa všetkým darí a vám nie?
Toto je treba dať veľmi rýchlo do poriadku, lebo ak niečo zastagnuje alebo nedajbože príde ďaľšia kríza - tak máte existenčné problémy.
Takže záver.
Ak sa vám darí skúmajte prečo a ak nie, tak tiež skúmajte prečo.
Ak sa firme nedarí, tak sa všetci pracovníci zaujímajú prečo alebo o tom minimálne hovoria. A takmer každý z nich vie nejaký dôvod, príčinu. (a v podstate je jedno, či správnu alebo nesprávnu).
Ale ak sa jej darí, tak to pomaly nikoho nezaujíma, jednoducho to nikoho netrápi. Veď prečo aj. Je to normálne a bežné.
A pritom ten najväčší „hriech“ podnikateľov je nezistiť a nevedieť veľmi podrobne, prečo sú úspešní, prečo sa im darí.
Čo presne to spôsobilo a vedome to posilňovať.
Ale darí sa, takže na to nie je často ani chuť a ani čas.
Viac sa môžete dozvedieť v knihe:
alebo u nás na prednáškach.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára